Lång skön Semester

Ja nu var det ett tag sen som jag var inne och skrev något på bloggen. Det har kommit en massa semester emellan :). Det har varit en riktigt skön lång semester utan något planerat mer än att bygga klart hönshuset. Nu börjar det äntligen bli klart. Innerväggar och plastgol ska in annars så är det klart för hönsen att flytta hem. De har även iår varit på sommarkollo I Bredared hos en vän som gärna har sommarhöns.

DSC_0267_1

Vädret har varit bra I sommar tycker jag, det har inte blivit så mycket badat men det har varit bra ändå.

Ett par dagar med lånad husvagn upp till Tiveden och vandrat . Underbar natur.

1 vecka till Trysil och vandrat, sista semesterveckan, det var fantastiskt vackert att komma till fjällen på sommaren. det var inte sista gången som jag var där på sommaren. Jag har kommit till insikt om att jag inte kommer att åka skidor mer, vare sig utför eller på längden . Knappast något bra för min rygg så det får bli sommarsemester I fjällen istället!

Jag åkte upp själv med en lånad bil som jag kunde bädda I skåpet bak, så jag kunde vila ryggen på vägen upp och hem. Mycket praktiskt tyckte jag! Väl där uppe så fick jag låna min systers och hennes mans stuga.

DSC_0038_3

Nu har jag kommit på att det finns ett sätt att kunna bila runt även med min skruttiga rygg. HUSVAGN 🙂

DSC_0002_7

Fortsättning följer..

Kommentera

